29 Mart 2013 Cuma

Akbank 4 aydır kredi kartlarımı gönderemiyor


Kasım 2012 de bilgim dışında kullanılan kredi kartımı güvenlik sebebiyle kapatıp yeni kartımı ve ek kartımı bana yollayacağını söyleyen Akbank hala ne kartlarımı yolladı nede konu hakkında beni bilgilendirdi.
Defalarca aradığım 4442525 her defasında bana bilgi vermek için dönüleceğini iletti ancak hiç bir dönüş alamadım.
Aralıklarla aradığım Akbank dan alabildiğim bilgi, kartlarımın DHL e verildiği, bana herhangi bir takip numarası veremeyecekleri, kendilerinin de kargoya ulaşamayacağı sadece beklemem gerektiği oldu. 4 ayı aşkın süredir bekliyorum.

Daha önce bilinmeyen kişiler tarafından kullanılırken güvenliğini sağlayamadıkları kredi kartlarımın aylardır nerede olduğu belli değil.


Tuğba G.

1 yorum:

  1. bu konuyu yargı yoluna taşımanı tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil