21 Mart 2013 Perşembe

oto koç istinye ve ergo sigorta

bundan birkaç ay evvel bir trafik kazası sonucu aracımda maddi hasar meydanana geldi.tutanak tutuldu tutanakta karşı taraf hatalı olduğunu kabul etti.oto koç istinye ergo sigorta acentesiyele yaptığım görüşmede bana vuran aracın sigortasıyla oto koç iştinye nin çalışmadığını anlaşmalı olmadığını fakat kendi kaskomdan yani ergo kaskodan yaptırıp karşı tarafa rucu edilebileceğini söyledi.bunun üzerine aracımı oto koç istinye ye 14.03.2013 tarihinde teslim ettim akabinde 20.03.2013 tarihinde haber geldi bugün aracınızı saat 16:00 da teslim alabileceğim söylendi saat 17:00 sularında aracımı teslim almak için oto koç istinyeye gittim aracımın az sonra bana teslim edileceği söylendi aynı zamanda aracımın 10.000 bakım zamanıda gelmişti bende bu arada arqacımın 10.000 bakım masraflarını ödedim ve aracı beklemeye başladım.aracı teslim aldığımda tanponu dikkatimi çekti çünkü diğer araç arka tanponuma vurmuştu tanpon değiştimi diye sorduğumda hayır boyandı denildi davulumbaz değiştimi diye sorduğumda bir cevap alamadım.aracı bir alt kata sigorta işlemleriyle uğraşan kişinin yanına indirdik ve tanponu hafifçe çektiğimde arızalı olan yerin çıktığını gördüm bunun ne olduğunu sordum nasıl tamir ettiniz diye sordum yetkili kişi bana çektiğim için tanponun kırıldığını söyledi bende bunun üzerine diğer arabaların tanponunu çekmeye başladım neden bunların çıkmadığını sordum bir cevap alamadım.servisten dışarıya çıktım. tekrar içeriye girdiğimde elinde çakmakla birinin benim tamponumdaki davulumbazla girleşmesi gereken noktadaki vida yataklarını ıstarak tuturmaya çalıştığını gördüm ne yapıyorsun dedim cevap alamadım..akabinde aracımla ilgilenen danışmana aracımın madem eski parçasını onaramadan takacaktınız neden 6 gün beklettiniz dedim bir cevap alamadım.aracımın tanponuyla uğraşan kişinin göğsünde ford yazısı gördüm neden volvo servis görevlisinin ilgilenmediğini sordum bana ikisinin kardeş kuruluş olduğu söylendi eğer bana daha önce söylenmiş olsaydı aracımı yakınlardaki bir ford bayisine götürürdüm.akabinde kasko yada servis yetkilisi bana araç tanponunun bana ergo kasko yetkilisi tarafından götürüldüğünü ve boyatılıp getirldiğini söyledi.neden bana haber verilmediğini sordum bir cevap alamadım.en son ergo kasko eksperi ile bir telefon görüşmesi yaptı yarın öğlen 21.03.2013 tarihi öğlen itibariyle ergo kasko eksperinin tekrar geleceğini ve eğer tanpunumun ve davulumbazımı ergo kasko firması değiştirmezse değiştiremeyeceklerini söyledi.bende bunun üzerine aracımın hasarlı parçalarını tekar yerine takmak için neden kasko firmasına ihtiyaç duyacağımı sordum bir cevap alamadım.


Murat Y. A

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder