20 Mart 2013 Çarşamba

NANDO TADİLATTA OYALAMA


Beyoğlu Nando' dan aldığım deri çantanın tokası koptuğundan  Aralık ayında tadilat için yine Beyoğlu Nando'ya teslim ettim.Mağaza yetkilisi Hasan Bey çantayı bana ancak 15 gün içerisinde teslim edebileceklerini söyleyince biraz duraksayarak da olsa tadilata verdim. Güya tadilat bittiğinde beni arayacaklardı. 3 hafta geçti, arayan olmadı. Ben de bunun üzerine mağazaya gidip, nedenini sordum. Biraz tedirginlikle biraz gecikebileceğini tokayı fabrikadan tekrar getirttiklerini falan söylediler. Tekrar beni arayacaklarını söylediler. Arayan olmayınca bir hafta sonra tekrar uğradım. Yine yok!Yine aranma sözü aldım. O sıralar oldukça yoğun olduğumdan fazla üstünde durmadım.Bir ay boyunca telefon bekledim,kimse aramadı. Artık ben aradım sabrım taşmıştı,telefonda önce tadilatımın kaydını bulamadıklarını söylediler.Allahtan elimde tadilat fişim vardı. Araştırıp tekrar arayacaklarını söylediler ve bir gün sonra bana geri döndüler. Çanta hala yapılmamıştı tokayı bulmak çok zordu ve birkaç gün içerisinde tamir olacaktı.aArtık mağazaya gidip çantamı geri almak istedim, herşeyin üzerine bir de beni ordan cevahir avm ye gönderdiler. Çantam oradaki bir ayakkabıcıdaymış tamir için. Çantayı aldım aylarca ordan oraya yıpranmış, çizlmiş. Bin pişman oldum. Son derece saygısızca ve tüketici haklarına aykırı tutumlarından dolayı bir daha nandoyu tercih etmeyeceğim.




Demet K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder