19 Mart 2013 Salı

Hepsiburada ve Akıllı Telefon

HEPSİ BURADA sitesinden 22 ocakta telefon aldım eşime telefonda kendiliğinden kapanma ve şarj sorunu vardı bi bakıyorum %80 bi bakıyorum %20.neyse değişim diye gönderdim bilgilerini alıp.döndü dolaştı güncelleme yapıldı test edildi diye telefon tekrar geldi bana işin tuhaf yanı ürün takibinden bihaber müşteri hizm.aradığımda telefon değişti mi diyorum "talebiniz o yönde ise değişmiştir"diyo şöyle mi böyle mi hiçbişey bilmiyor ilgili birimleri grüştürün bari dedim mümkün değil diyorlar ve sonuç gelen telefon aynı.sinirlerim bozuldu koca firma ve şu mağduriyete bakın doğru düzgün arayan soran yok mail atıyorlar dalga geçer gibi mailleşiyoruz bu mudur müşteri memnuniyeti?tekrar aynı sorunlar başladı bugün yine irtibata geçmeye çalıştım kesinlikle istemiyorum çünkü bu telefon BOZUK.ne kadarda kendiler kabul etmesede.buraya yazmamın sebebi ben artık mail almak değil biriyle konuşmak derdimi anlatabilmek yetkili birini istiyorum muhatap olarak bakalım bu defa nolacak



Şule H.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder