29 Mart 2013 Cuma

lenovo servisi garantili cihazdan istenen fahiş fiyat

lenovo bilgisayarı yaklaşık 1,5 yıl önce aldım seri numarası :CB07971158 bilgisayarın üzerine kola dökülmüştü ve klavyede de arıza mevcuttu şu tarihte 27,07,2012 de servise gönderdim. bu durumda kullanıcı hatasıydı verdikleri teklif fiyatını kabul etmedim servisten geri istedim. ama uygun fiyat isteyip yapmış olsalardı yaptıracaktım 1 adet klavye fiyatı:180,52 tl ye bir klavyemi değişir değiştirmedim kullanmaya devam ettim yaklaşık 8 ay sonra cihazım arıza yaptı ve hiç açmadı servise gönderdim tarih 27.03.2013 ve bana dedikleri sıvıyla temas etmiş dediler bende yaklaşık 8 ay önce olduğunu söyledim 8 aydır cihazı kullanıyorum neden arıza yapmadı 8 ayda , garantiden karşılanmıyor ve hatta fahiş fiyat 500 kusur lira talep ediliyor tamiri için şikayetçiyim garantili cihazı neden onarmıyorlar boşunamı bu garantiler .çözüm bulunmazsa yasal ne kadar hakkım varsa kullanacağım tamiratta para ödemeyeceğim ama bu işin peşinde de ne kadar harcarsam harcayayım bırakmayacağım peşini



Tuğba Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder