18 Mart 2013 Pazartesi

avea resmen milleti uyutuyo !!!

aveadan yaklaşık 5 ay önce gsmobil modem aldım. aveayı arayıp telefonumda kullanabilirmiyim dedim. görevli bayan hattımı telefona takarak kullanabileceğimi söyledi. 2 gün kullandım. bu mesaj geldi. (Internet kullaniminiz fatura ust sinirina ulasti. Hiziniz baska bir kampanya/paketiniz yoksa dusurulecektir. Ayda 19TLye 1GB paketi icin 3G 1GB yazip 5555e gonderin. )aveayı aradığımda bana wap üyesi olmadan kullanmışsınız dediler. modemdeki ayarla telefondaki internet ayarı aynı. . waptan nasıl girebilirim dedim. ikna edici bir cevap veremediler. ve bu gelen mesaj üst sınıra ulaşılınca geliyormuş. üst sınırda yaklaşık 100tl ve 35tl aylık ücreti?adli mercilere başvurucam ve tükodere. avea yanlışlıklar içinde.yazıklar olsun milleti enayi yerine koyup yoluyolar..


Arif K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder