29 Mart 2013 Cuma

Mudo Koltuk Sorunu

3 aydır kullandığım mudo marka koltuk takımım aşırı ses çıkartmaya başladı. üstünde oturmak tam bir işkence. eve gelen insanlara beni rezil ediyor ve bu koltuk takımını daha öncede şikayet ettim bu kaçıncı sorunum bu koltuk takımıyla. teşhir ürün gönderildi sonra değiştirilip lekeli gönderildi şimdide bu sorun ve artık bıktım değiştirmek iade etmek istiyorum. eksper gönderdiler ve tamirat demişler bu nasıl iş daha 3 ay kullandığım koltuğu açıp içine dışına neler yapacaklar allah bilir sonrada kullan denilecek ya bitmiyor sorununuz ben nasıl rahat rahat oturabilirim artık bu koltuğa. başıma gelmeyen kalmadı inatla iade almıyorlar paramızla rezil oluyoruz ben istemiyorum tamir görmüş koltuk.birde evi boşaltacaklar 1 ay 2 ay koltuk takımı yok e biz nerede oturacağız anlamadım saçma sapan işler


Çağdaş B.

1 yorum:

  1. sorunum şimdilik çözüldü değişim kararı çıktı teşekkürler

    YanıtlaSil