29 Mart 2013 Cuma

Allianztan illallah


Yıllarca sigorta firmanızla çalıştım ve tüm primlerimi aksatmadan ödedim.Ne zaman ki hasar olayları oluşmaya başladı o zaman sigortanızın yetresizliğine inandım. Gelen experleriniz zararı ödememek için ellerinden geleni yapmakta veya bir hanım experiniz bir hasarımda bana yazacağı zararın yarısını ona vermemi istedi. Ben şerefli ve namuslu bir vatandaş olarak bunu kabul etmedim.Experinizde bana zarar ödemesi yapmadı. yazlık evimde lağım patladı  tüm ev rezilliklerin içerisinde kaldı  exper hanım kokudan içeri giremedi ve bana onun isteğini yapmadığım için ödemede bulunmadı. Kızımın dairesinden .Bir ay evvel alt komşusuna su sızması olduğundan yönetici DYD firmasını arayıp bakılmasını istedi. Bakım sonunda kızımın dairesinden olduğu tespit edildi ve yönetici aradan çıkarak DYD sorumlusu ile kızım karşı karşıya kaldılar ve expertiz ücreti olan 275 TL. yi kızımdan tahsil ettiler. Expere faturasını faxladım ödemenin yapılacağı söylendi şu ana dek bunda da bir gelişme yok. Daha sonra hasar ihbarında bulundum ve 09.03.2013 tarhinde 2013 YB 1669/1 nolu hasar dosyası açılmıştır. Gelen exper kısmi iş yapma talimatı verdiğinden DYD firması dün geldi ve bunun tamamının yapılması gerektiğini expere bilgi vermesine rağmen sadece kestirme olan yolu seçmesi önerildi. Duvarım kırıldı fayanslarım söküldü firma işin gerektiği gibi yapılması için sigortanın yaptığı hariç geriye kalan iş için 1200 TL. talep etmiştir  Kısaca experleriniz maalesef çalıştıkları firmaya yaranabilmek için sigortalıları mağdur etmekteler.

  Saygılarımla

Gerşon Benezra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder