21 Mart 2013 Perşembe

philips bozulan parçaları değiştirmekten kaçınıyor

philips performer fc9170/07 süpürgemin başlığının fırça açma aparatı bozuldu, fakat kırıkkale servisi ürün garanti kapsamı dışında olduğu için  başlığı pazartesi 45 liraya sattı başka bir sitede okuduğum şikayette de müşteri aynı sorunu yaşamış fakat şikayet edince ürünü ücretsiz alabileceği söylenmiş   benim durumum da aynı parçayı pazartesi para verip aldım bende paramın iadesini istiyorum okuduğum kadarıylada hep philips süpürge başlıklarından şikayet var o kadar parayı sırf kaliteli olsun diye verdim ama philipsin eski kalitesinden eser yok maalesef 2 yıl garantide hikaye sadece motor garanti kapsamında  parçalarda garanti yok halbuki bu parça benim bozabileceğim bir şey de değil bir daha philips mi tövbe...


İlknur A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder