6 Mart 2013 Çarşamba

süperonline haksız cayma bedeli

Merhaba ;
 
Ben yıllardır superonline internetini kullanıyorum.24 aylık taahhütüm bittikten sonra ki taahhütüm devam ederken fiyat düşürmüşlerdi ben 69,95 TLden kullanmaya devam ettim fiyatı 49,95 tlye indirildiği halde.Tahhütümüz bittikten sonra bir süre aynı fiyattan kullandık sonrasında telefon açıp 49,95 tl yapalım sizede dediler.Kardeşimin üstüne olduğu için telefonda kardeşim onayladı.Fakat bize herhangi bir sözleşme getirip imzalatmadılar önceki sözleşmenin örneğide zaten bizde yoktu.Herhangi bir sözleşmede okumadık.İlerleyen süreçlerde 2 faturamızın ödemesinde bir gecikme oldu.Birini yatırdığımız gün telefonuma mesaj geldi internetiniz iptal edilecektir diye.Sonra diğer faturayıda maaşımızı alınca yatırdık.Fakat internet açılmayınca müşteri hizmetlerini aradık.Bize sistem iki faturayı birden ödenmesini algıladığı için iptal edilmiş aboneliğiniz dediler.Bende şikayet kaydı oluşturdum geri döndüklerinde yanlışlıkla iptal edildiğini sistemin iki faturayı birden ödenmesini istediği için iptal ettiğini tekrar abonelik açtırmamı söylediler.Bu arada bir cayma bedeli faturası kesildiğini gördüm.Defalarca şikayet kaydı oluşturdum ve aynı zamanda kurumsal kanallarındanda yardım aldım onlarda sağolsunlar ellerinden geleni yaptılar böyle bişey yok olamaz dediler.onlarda şikayet mailleri attılar.En son faturanın iptal edileceği hem merkez hem kurumsal kanal merkezden gelen bilgi doğrultusunda yeni aboneliğimi açıp faturanın iptal olucağını söylediler.Yeni aboneliğimiz açıldı.Fakat birkaç gün sonra merkezden aynı kişi arayıp finans bölümümüz faturayı iptal etmiyor.69 gün geçmiş gecikmeli ödeme diye dediler.Kanal şikayeti açtım arkadaş ile ilgili bana geri dönüş sağladıklarında faturanın iptal edilmeyeceğini söylediler.Hem aylarca oyaladılar.Hem olur dediler sonra yok olmaz dediler.5-6 aydır aynı sorunla boğuşuyorum.sürekli cayma faturasının gecikme bedelini fatura edip gönderiyorlar.Ben bu faturayı kesinlikle ödemicem zaten imzalı bir sözleşmemiz bile yok.Her çağrı merkezini aradığımda farklı farklı yorumlar ile karşılaştım ama incelediklerinde arkadaşlarda bişey göremediler genelde.


Neslihan K.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder