18 Mart 2013 Pazartesi

Seat Şikayet

Doğuş Oto Maslak'tan satın almış olduğumuz 0 km 18/05/2011 tarihli trafiğe çıkışlı olan Seat İbiza 1.4 Cupra otomobilin 18.02.2013 tarihinden beri motor arıza ışığı sarı olarak yanmaktadır ve aracı Erya yetkili özel servisine götürmeme rağmen sorunu çözemediler ve son olarak araç bilgisayara bağlayarak sorunları kayıt altına alıp Doğuş Oto ya yolladılar ve Doğuş Oto nun İspanyayla görüşmelere geçip aracın sorunlarının çözüleceği söylendi ancak iki haftadır hiç bir ses seda çıkmadı ayrıca sıfır almış olduğum bu araçtaki başka sorunlar da olmuştu : Doğuş Oto Maslak'tan satın almış olduğumuz 0 km 18/05/2011 tarihli trafiğe çıkışlı olan Seat İbiza 1.4 Cupra otomobilin ilk bir buçuk ay içersin de 2 kg yağ eksilterek yağ lambasının ışığı yanmıştır ve bu durum üzerine İstanbul Merdivenköy de ki Seat'ın Erya servisiyle iletişime geçerek yetkililer iş yerimin otoparkına gelerek aracıma 2 litre yağ eklemişlerdir. Bundan sonra aracımda ki yağ eksiltme sorunu devam etmiştir ay da bir bir buçuk ayda bir olmak üzere sürekli araca yetkililerin söylemiş olduğu castrol edge yağı konulmuştur. Bu süreç devam ederken aracım güç kaybına uğramıştır ve İstanbul Merdivenköy Seat'ın Erya servisine götürülerek yetkililerce araçta ikinci silindirden dolayı buji yağlanması olduğuna karar vererek bujiler değiştirilmiştir. İlk başta bujilerin değişiminin garanti kapsamından karşılanacağını söylediler 10 gün sonra bujilerin değişiminin ücretini talep ettiler ve faturalandırarak bize bu ödemeyi mecbur ettiler araç sorunlu olduğu halde ve garanti kapsamında olduğu süreç içersinde bana ödeme yaptırdılar. İlerleyen günlerde araçta tekrardan yağ eksiltme sorunu devam etti ve benim bu süreçte yetkililerle görüşmelerim devam ediyordu ve yetkililerin ilgi ve alakaları yeterli değildi sorumluluk almayı kabullenmediler. Daha sonradan arabayı almış olduğu Doğuş Oto Maslak'a giderek arabayla ilgili sorunlarımı dile getirdim. Doğuş Oto Maslak servisindeki yetkililer bu arabayı teste alacaklarını söylediler ve arabanın ilk bir yıllık rutin bakımlarının yapılacağını bildirdiler bunun üzerine biz aracı Doğuş Oto Maslaktaki yetkililere teslim ettik. Aracımız 2gün kaldıktan sonra bize aracı geri teslim ettiler. Teslim ederken servis yetkilileri bize 1000 km sonra aracı tekrardan servise getirmemiz gerektiğini söylediler. Aracın 1000 km içersinde ne kadar yağ yaktığını tespit etmek istediklerini söylediler. Araç 1200 km sonra Doğuş Oto Maslak servisine götürülerek yetkilere teslim edildi ve yetkililer araçta 660 gr yağ eksiltme olduğunu gördüler ve bu araç yağ eksiltiyor olduğunun kanaatine vardılar. Yetkililer sekbanların değiştirilmesini söylediler.


Buğra Y.

1 yorum:

  1. Turbolu araçlar kullanıma göre yağ eksiltebilirler. Aracın kullanım kılavuzunda Seat bu konuyu zaten belirtiyor.

    YanıtlaSil