19 Mart 2013 Salı

Servisten Gelen Laptopumdan Parça Sökülmüş


Firma: ACER
Şikayetim:
Servise ana kart arızası ile giden Acer TimeLineX 4820TG cihazımı 1731408M kayıt nosu ile 16 günde teslim aldım. Genel testininde yapıldığı söylenen cihazımın sağ hoparlöründen ses gelmediğini farkettim. Önceden teknik servis tecrübem olduğundan ve teknik bir kaç testten sonra fiziksel olarak sağ hoparlörün yerinde olmadığını gördüm! Resmen cihazımdan parça alınmış ve yerine monte edilmemiş. Bu büyük bir terbiyesizliktir! Ayrıca ana kartı değişen cihazın Biosunda cihaza ait seri numarası ve SNID gibi bilgileri girilmemiş. Cihazımın kullanıcı tarafından silinemeyen resmi Acer bilgileri silinmiş! 16 günlük mağduriyetim karşısında yapılan bu terbiyesizlik için hukuki yollara başvuracağım.



Fırat O. A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder