14 Mart 2013 Perşembe

SAMSUNG CEP TELEFONU ARIZASI VE İLGİSİZ YETKİLİLER


Avea'dan Samsung S5570i telefon aldım. Telefonu aldığım günden itibaren şebeke sorunu yaşıyoruz. 5 defa servise gönderildi arıza yoktur diye iade ettiler. Satın aldığım bayi sorunu gözleriyle gördü fotoğraf ve video ile tespit edip servise gönderdi, hemde 2 defa.

Biz arıza var diyoruz, satan bayi gözüyle görüyor ve arıza var diyor. yetkili servis yok diyor.
Yaklaşık 5 aydır telefon bir gidiyor bir geliyor. Ankara Etlik Samsung Yetkili servisinden  M** bey bana sorunun Avea'dan kaynaklandığını hatta akıllı Samsung telefonlarının Avea ile uyumsuz olduğunu söyledi. Avea'yı aradım servisi yalanladı.
Samsung firması konuyla hiç ilgilenmiyor. bu firmanın malını almak çok yanlış. Samsung marka ürünleri alırken servis hizmetlerinin ve çalışanlarının  kalitesiz olduğunu aklınızdan çıkarmayın.


M. Altay Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder