18 Mart 2013 Pazartesi

Acer Servis

şikayetim acer servisle ilgili ben 4 sene önce 1 ay kulanılmış bir dizüstü laptap aldım bir sene sonra cihaz arıza vedi ve müşteri temsilcisinin talimatları bilgisinde bios yükledik cihaz çöktü servise gönderdim ve serviste iletişim bozukluğundan dolayı beni bayağı yordular cihazımız sonunda geldi ama bu arada kargo süresini hesaba katarsak 15 gün gecikmeli aldım. neyse ben 1 seneden beri cihazda sorun yaşıyorum sürekli donuyor ıınıyor kapanıyor servisi aradım tabi garanti süresi bitmişti cihazınızı buraya gönderin dediler ben bir form doldurdum ismi soy ismi tlf numaramı yazdım veri silme yetkisi için izin yani ve ben bu evrakla beraber kargoya verdim servise gönderdim ki bir kac gün gecti ben servisten bir yetkilinin aramasını bekliyorum şahsen orada bir yetkili olamadığını bilsem kendimi bu kadar yormam ve arayan soran olmayınca ben aradım beni kimse dikkate almadı neymiş gönderdiğim bilgisayar sn numarası ilk sahibine aitmiş herneyse ben sorunu öğrenmek istedim büyük uğraşlar sonunda cihazın bana ait olduğunu ikna ettikten sonra tabi bana 590 tl tamir listesi çıkarmışlar tamam ben yaptırmak istemiyorum dedim bu arada bu dandik bir iletişim bozuklu olduğunu biliyorum ya adresimi yineledim fakat cihaz başka isme kayıtlı olduğu için o adrese göndermişler uzun tlf konuşmaları vesarelerden sonra cihazı kendi adresime zar zor yönlendirdim ve cihaz teslim aldım benim gönderdiğim cihaz çalışıyordu fakat cihazı tamir tespit için açmışlardı ya geriye çalışır vaziyete getirmeden gönderişler onada tamam dedim ben cihazı bir tamirciye götürdüm cihazı bana bir haftada sağlama cıkardılar cihazı teslim aldım ve acer serviste cihazımın 1. benim gönderdiğim jar adeptörüün kablosu gelmedi farklı bir dandik kablo göndermişler 2. laptapın üzerinde bulunan kısa yol tuşlarını kablosunu cıkarmışlar ve takmamışlar ben cihazı 180 tl yaptırdım nasıl bir servissin sende bu kadar olumsuzluğu bana yaşatıyorsun ve senin yüzünden ben ayrıca 25 tl bağlantı kablosu için fazladan ücret verdim dilerim kimse böyle bir sıkıntı yaşamaz ben kimseye acer gibi bir firmayı önermem eşime dostuma kesinlik bu firmanı cihazlarını aldırmıyorum ve burada paylaşıyorum servis gercekten çok sıkıntılı insanları kandırıyorlar



Yunus T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder