20 Mart 2013 Çarşamba

TTNET Faturanın fazla gelmesi

TTNET denilen firmadan şikayetçiyim söylenilen kampanyalı fiyatın çok çok üstünde fatura gelmeye başladı . Kampanyasız yapsaydım daha az fatura ile karşılaşacaktım ve sınırlı yapma zorunda olmayacaktım ben bu ücreti ödeyeceksem internetim neden sınırlı . Bu ne saçmalık kesinlikle kandırılıyorsunuz TTNET e güvenmeyin her konuda sıkıntılı bir firmadır. Ayrıca istenilmediği halde TVİBU üyeliği neden yapılıyor ve herhangi birşekilde TVİBU kullanabileceğimiz hiç birşey verilmeden.



Emine A.

1 yorum:

  1. Ben İnternet sağlayıcımı değiştirdim sabit fiyat garantisiyle başka biryere geçtim kurtuldum Allah herkesi kurtarsın. Bu arada iptal ettirecek olursanız iptal ettiremeyeceğiniz aklınızda bulunsun. Benimkini iptal ettik dediler elime iptal kağıdı bile verdiler ama kendi kendilerine açmışlar. 3 ay internetsiz kaldım ben bu adamların yüzünden. İnternet malesef Türkiyede bunların tekelinde. Faturalardan şikayetcisiniz daha ödeyeceğiniz cezalarda var ayrılmak istediğinizde . Kullanmadığınız aylar için faturalar hatta

    YanıtlaSil