1 Mart 2013 Cuma

internet istedik DSMART verdiler

D smarttan arıyorum diyenlere inanmayın!
dsmarttan bir bayan aradı ve internet sözleşmeniz bitiyor(ttnet müşteri bilgilerini nasıl görüyorlar orasıda muamma, devlet kurumu kişisel her türlü bilgiyi özel bir kuruma nasıl veriyor!) 63tl. ye internet yanında modem ve dsmart hediye edecez dedi ve ben hay kabul etmez olaydım. dsmartı hemen ertesigün bağladılar. internette 15 gün sonra dendi. o gün geldiğinde internet falan yoktu. dsmartı aradığımda internet geçiş sağlanamadı sadece dsmart üyeliğiniz devam ediyor dendi bende bunun üzerine ben sizden özellikle bir dsmart istemedim ne cayması, ne aidatı? 260 tl para istediler, yoğun şikayetlerim üzerine 180tl. ye indirdiler ama hiç kullanmadığım bir şey için neden ödeyeyim ki. Ben internetin yanında hediye olan dsmartı kabul ettim ya da şöyle söyleyeyim bu sözleşme diğer internet bağlantısını gerçekleştiremediğiniz için zaten geçerli değil.. 6 aydır elimi verdim, kolumu kurtaramıyorum. btk ya bildirdim ve emin olun sizi mahkemeyede verecem.. vaktim çok dsmartla uğraşırım diyen smile adsl ve dsmart alsın bence.
D-SMART müşteri no: 21004928


Mahir D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder