1 Mart 2013 Cuma

Kartımı iptal ettirdiğim halde üyelik aidatı ödemem gerektiği söyleniyor

2012 Eylül ayında YapıKredi şubesine giderek öğrenci belgesi verdim. Kartımı öğrenci karta çevirmek için başvuru yaptım. 1 ay içinde çevrilecek denildi. 1 ay sonra limitimin aynı olduğu farkettim, call center'ı arayarak çevrilmediği öğrendim. Pek çok kez başvuruda bulundum her defasında çevrileceği söylendi, bir süre sonra banka kartımdan kaynaklandığı söylendi ve play'e çevrildi, daha sonra callcenter'dan yapmam gerektiği söylendi, onlarsa yetkili olmadıklarını şubeden yapmam gerektiğini söylediler. Bu şekilde şubat ayının sonuna kadar oyalandım. Şimdi 64TL aidat yansıtıldı. Kartımı tamamen iptal etmeme rağmen kullanmayacağım bu yılın aidatını ödemem gerektiği söyleniyor. Bu nasıl mümkün olabillir?

Helin K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder