1 Mart 2013 Cuma

boğaziçi yönetim fazla aidat istior

Boğaziçi Yönetim A.Ş. Vakfıkebir Toki den 2012 yılında ev aldık.evi ilk sahibinden yani Toki den aldık fakat yönetim geçmiş yılların ücretlerini hesabımıza eklemiş.sürekli istememe rağmen hesap ekstresi göndermiyor.yöneticinin cep telefonunu aradığım halde açmıyor.yönetimin İstanbul merkez ofisi bizi ilgilendirmez diyor.yapılan işlemleri şaibeli bulduğumdan sürekli ekstre ve tebligatları istediğim halde hala bana bir dönüş olmadı.ilk defa bu ay telefonuma borcunuz var diye mesaj geldi faiziyle alınacakmış.ödemelerimi aylık yapıyorum. Dekontlarımı saklıyorum Hesapların düzeltilmesini istiyorum kime veya neye güvenip işlemlerimi yapmadıklarını anlamıyorum.sanırım 10 yıl sonra bana aidat borcu çıkarıp evi geri alacaklar gidişat adil olmayacak diye düşünmeye başladım.inancım kalmasa da acil çözüm bekliyorum.


Seda E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder