1 Mart 2013 Cuma

Arkadaşlar bu siteden sakın alışveriş yapmayın

Merhaba bir şikayetim var takipçileri,

Ben 16 şubat 2013 günü www.marcamarca.com sitesinden bir adet saat satın aldım. Site saatin bedelini peşin olarak kredi kartından çektiği halde, 12 gün geçmiş olmasına rağmen arayıp sormadı. Ben müşteri hizmetlerini zoraki aradığımda bu ürünü bulamadıklarını ama tedarik edeceklerini söylediler. Zaten müşteri hizmetleri hep meşgul çalıyor. Varın ciddiyetlerini siz düşünün. Paramın iadesini ister bir mail attım. Dalga geçer bir cevap verdiler.sipariş numaram: M-16022013-330131

Bu siteden sakın alışveriş yapmayın. Çok ciddiyetsizler. Bildiğinizden şaşmayın derim. Ayrıca bu siteyle ilgili birkaç adet aynı şekilde şikayet gördüm. Dolandırıcı olabilirler. Bu sitenin reklamını yapan www.milliyet.com.tr internet sitesini de kınıyorum.

Saygılarımla...


Şule Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder