3 Mayıs 2012 Perşembe

netvarium hediye saat saçmalığı

25.04.2012 tarihinde netvarium deni&gabi'den hediye saat aldım.kargo ücreti kredi kartımdan çekilmesine ve kartımın extresinde gözükmesine rağmen ürün siparişlerim de gözükmüyor.Bir çok defa netvarium'un müşteri hizmetlerini aradım ve yazdım hiç bir şekilde ne ulaşabildim ne de geri dönüş yaptılar.bağlantılı oldukları bir başka site olan herseyhemen.com adresinden de yazmaya çalıştım,mail gitmedi.nasıl bir sistemleri var nasıl bir saçmalık anlamadım.resmen insanları dolandırıyorlar.

 

Mehmet

1 yorum:

  1. NETVARIUM!! : aslaa alışveriş yapılmaması gereken bir site!! haftalardır bir muattap bulamıyorum 10 tane ürün aldım hala yollamadılar ve ücretini ödememe rağmen ne ürün geldi ne de muattap birini bulabildim. aramayacaksanız bana bir numara verin ben arayayım!!! bütün ortak şirketlerinizi aradım ama hiçbir verilen numaradan biriyle görüşemedim. 7/24 müşteri hizmetleri yazmışsınız bide bir kişi bile çalışmıyor orda!!! bu nasıl bir çalışma şeklidir. birçok sitedenalışveriş yapıyorum beyan ettikleri günden erken geliyor. bide her durumda msj yada maille bilgi veriliyor. ben haftalardır sizden bir insanla konuşamadım!!!!!!!!! onlarca mail attım nasıl bir şirketsiniz siz? bu işi beceremeyecekseniz yapmayın !!!!!! benim maduriyetimi nasıl telafi edeceksiniz???? 110 tl'lik alışverişten bahsediyorum!!! her yere her kuruma her siteye bu yaşadığımı bildireceğim!!!!!!!!!

    YanıtlaSil