3 Mayıs 2012 Perşembe

güneş gözlüğüm toplama çıktı

merhabalar
ben 2 gün önce bakırköy gözüm optikten donato ricci marka bir güneş gözlüğü aldım. satış personeline tasarım bir gözlük baktığımı çok iyi ifade etmiştim. bana göstermiş olduğu ilk gözlük gerçekten de hoşuma gitti. diğer markalar üzerine de konuştuk fakat ben gözlüğü beğendiğim için almaya karar verdim. ben seçimimi yaptıktan sonra arkadaşım için gözlük bakmaya başladık. bu esnada benim alışverişim tamamlandığından dolayı gözlüğümü satış personeli olan ** bey kutusuna koydu garanti belgesini de kaşeleyip firmaya ait karton bir çanta içine yerleştirdi.

eve gidip gözlük kutusunu açtığımda başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi oldum. çünkü seçtiğim gözlük donato ricci, garanti belgesi de valentini, silme bezi ise hawk marka idi.

tasarım olduğunu düşündüğüm için ciddi bir miktar para ödediğim ürün ya sahteydi ya da garantisizdi. tam olarak bilemiyorum ama daha öncelerde de defalarca marka gözlük aldım. tüm aksesuarları ve garanti belgesi farklı olan hiç bir ürün almadım.

ürünün iadesini talep ettiğimde ise çok ama çok kaba bir davranışla karşılaştım. hem ** bey hem de mağazada bulunan bir kaç kişi tarafından. bu kişiler ürünlerini iade almayacaklarını, en kalitelisinden bir gözlük bezi verdiklerini, garanti belgesindeki yazı karakterlerinin renklerinin aynı olduğunu söyleyerek bir de üstüne dalga geçerek aşağılayıcı bir şekilde beni mağazadan uzaklaştırdılar.

 

 

fatma özgür yağız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder