4 Nisan 2012 Çarşamba

schafer tencerelerin pas tutması

İyi çalışmalar;

Ben bundan bir ay önce  Antalya'da bayiniz olan "Evlik Porselen" den tencere seti satın aldım.Aldığım ürünü kullanma kılavuzunda belirtildiği şekilde içerisinde süt kaynatarak temizledik.Yalnız paslanmaz ve çelik (18/10) olduğu belirtilen setiniz daha kullanıma başlamamın ilk günlerinden bu yana paslanmaya yüz tuttu.Ekte, aldığım ürünün fotoğraflarını size gönderdim.İncelerseniz sizde göreceksinizdir.Paslanma durumu nokta nokta başlamış ve büyümesi de kaçınılmazdır.Bunun insan sağlığını da tehdit ettiğini herhalde biliyorsunuzdur.
Bunun haricinde tencere kapağının ilk kullanımımda elimde kırılmasından(tutacak sap yerinin) dolayı bayiye iade ettim ama 3 haftadır kapağım değiştirilmedi.Hala beklemekteyim.Diğer başka bir tencerenin sap tutacak kısmının altıda herhalde ısıdan dolayı olacak ki şişme yaptı(ocağın en az yanan kısmında pişirmemize rağmen).
Şimdi alıp daha kullanıma başlamadığım diğer ürünleri kullanamaya korkuyorum.Acaba bir hasar oluşur mu diye düşünerek.
Schafer markasına yakışmayacak bu durumu düzeltmeniz ümidiyle sizden cevap bekliyor olacağım.Teşekkür ederim...Umut hamza yiğit Tel. No:05064262953
Bu maili schafer'a 26.03.2012 de gönderdim.Fakat kimse bana geri dönüş yapmadı.Simdi ise size bu firmayı şikayette bulunuyorum.Yardımcı olmanız dileğiyle...

 

umut hamza yiğit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder