11 Nisan 2012 Çarşamba

Electro world Süper Destek Garantisi tam bir Fiyasko

[caption id="attachment_1136" align="alignleft" width="150" caption="electroworld"][/caption]

11/09/2011 tarihinde elektro World maslak bayisinden samsung 40d550 lcd tv aldım cihaz alımında bana süper destek garantisi olduğunu 150 tl ye cihazımın 1 yıl boyunca kullanım hatası dahıl her türlü kaza sonucu sorgusuz sualsiz cihaz değişimi yapılacağı şeklinde bilgi verildi bunun üzerine garantiyi yaptırdık. Servis montajından sonra cihazı kullanmaya başladım bi süre sonra cihazın standby tuşunun işlem yapmadığını farkettim samsung müsteri hizmetlerini aradım karsıma çıkan yetkılı bana bu cıhazlarda böyle olduğunu sadece kumandadan açma kapama yapabılecegımı soyledı. Bu durum uzerıne bende yakınlardakı bı bayıden aynı model cıhazı kontrol ettım ve cıhazımda arıza olduğunu anladım. Tekrar m.hiz. aradığımda bana yanlış bılgı verıldıgını ve servıs yonledırıceklerını soyledıler . servis geldi panel tuşlarının arızalı olduğunu degısıcegını soyledı . bende yenı cıhazımın ıslem gormesını ıstemedıgımı belırtıp cıhazı yollamadım. Bunun uzerıne maslak electro World m.hiz. süper destek bolumunu aradım abdurahman beye durumu anlattım fakat oda bana kendı satış elemanları tarafından yanlış bılgılendırıldıgımı soyledı ve 2 gun ıcınde fırma ıle görüşüp donecegını beyan ettı. Bana ulaştılar ancak cıhazı degıstırmelerının soz konusu olmadığını parçanın degısımını yapılacağını servıs onayı olmadan cıhazı degıstıremıyeceklerını soyledı. Electro World süper destek garantısı tam bır fıyasko cıktı ınsanlara yanlış beyan verıp para kaldırma durumu değilde bu durum nedir sizlerin mantığına bırakıyorum ve tavsıyem sakın süper fiyasko garantısı yaptırmayın…

 

 

Barış

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder