11 Nisan 2012 Çarşamba

City Wings Kredi Kartı

City Wings kredi kartı için başvurdum. kartın elime geçeli birkaç ay oldu ancak hiç kullanmadım, şifre bile oluşturmak için bir kere bile ATM'de işlem yapmış değilim. Ama city banktan bugün bit mesaj alıyorum, 75.00 TL toplam borcumun olduğuna dahi. Müşteri hizmetlerini aradım o kadar beklememe rağmen bir türlü müşteri hizmetlisine bağlanamadım. Bu kartı; kart aidatı almadıklarını söyledikleri için alıyorum, daha kartı kullanmadan böyle bir borç geliyor. ben böyle şey görmedim.

 

Sultan

1 yorum:

  1. Citi wings kart müşteri temsilcisi iş yerime geldi. ihtiyacım olmadığı halde israrla kartı tanıtmak istediklerinisöyledi. bende kart ücreti omadığı için kabul ettim. kredi kartım geldi.hiç bir işlem yapmadan bana 75 tl kart aitadı geldi.telefonla neden aidat ücreti geldiğini öğrenmek istedim.2 saat telefon başında kaldım bir türlü ulaşamadım. bana gelen müşteri temsilcisini defalarca aradım telime cevap verdi. Defalarcaaramamdan sonra 4440500 numaradan banka yetkililerine ulaştım. bana bir defalık alışveriş yapmam gerektiğini bir dahaki ay aidat ücretini düşeceklerini söylediler.20 lirallık alışveriş yaptım. 2 gün sonra ödemeyi yaptım. bu ay tekrar mesaj geldi. 80.50 tl borcum varmış. sabahtan beri 4440500 numaralı telefona ulaşmaya çalışıyorum. bir türlü ulaşamıyorum. kısacası kredi kartımı aldım başıma belamı aldım belli değil.ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil