12 Nisan 2012 Perşembe

DİGİTURK TACİZ EDİYOR

digiturk
kasım 2011 de digiturk üyeliğimi iptal ettim...o tarihten bu yana çeşitli sebeplerle defalarca arandım...bir müdeet sonra resman taciz edildim digitürk servis merkezince ,ceşitli teklifler yapıldı dönemem için...yetersiz hizmet sunduklari ve müşteri ye gerekli saygıyı göstermedikleri için üyeliğimi sonlandırdığımdan geri dönemem söz konusu değildi.beni bir daha aramamalarını söylemem rağmen aramaya devam ettiler...sonra bir fatura geldi ben dedim iptal ettirdim neden bu fatura onlar dediki önce bir tarife varmış onu farkıymış...halbuki ben iptal edin değimde bana bir ay kullanma hakkınız var bir ay sonra iptla olacak demişlerdi. ben bu bir ay içinde başka bir servise gectiğimden seyretmedim ....ama peşin ödedim deyip sineye cektim halbuki benim iptalini istediğim tarihten başlasa bana para iadesi yapması gerkemekteydi. daha sonra benden kartı bir servise teslim etmem istendi bende decoderi alıp servise götürdüm servis kartı aldı decoderi bana verdi ...bende bunuda alın ben ne yapacağım dedim sistemden kontrol ettiler bu sizin dediler bizden merkez sadece kartı istemektedir dediler ve decoderi bana verdiler....bende işime yaramayan bu cihazı attım....şimdi arayıp decoderi verin yada 619,89 tl lik faturayı ödeyin diyorlar....
böyle bir zihniyet varmı...bu taciz değiLde ne ...her ay gönderdieri faturalarla yeterince soymadılarmı.....
Digiturk kulanacaklara ve kullananlara dikkatli olmalarını öneririm zira müşteriyi yolunacak kaz gören zihniyeti kınıyorum yazılar olsun ödediğim paralara   diyorum

 

Recep Yaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder