12 Nisan 2012 Perşembe

ege ünv diş hastanesi

Selamlar egitim bence çok önemlidir sayın yetkililer,ben 4 yıldır çalıştıgım işyerinde yaptıgım bir işi dikkatle izler karar verir öle harekete geçerim,olması gerekende budur.sizler insan saglıgı ile çalıştıgınızdan benden daha dikkatli olmanız gerekir,diş tedavim için aliagadan erkenden kalkıp hastanenize geldim geçen hafta ve bügün,iki tane kök var çekilecek dendi,geçen hafta birisini çektirdim bugun ise digeri için hastanye gittim.stajer sanırım bir kişi bana igne vurdu tam yarım saat kökü almak için ugraştı benim altta canım çıktı,oysa küçücük bir kök varmış ama bu kişi yarım saattir benim çenemi çıkarmaya çalışıyormuş,bunu röntgen istediginde anladım,tepki gösterecektim ama canım öle yandıki eve kendimi zor attım,sizden ricam kendini işine veremeyen kişilere bizleri kobay oalarak kullandırmayın gecenin 11 i ama halen dişim çenem agrıyor lütfen duyarlı olun

 

MUSTAFA YILDIRIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder