10 Nisan 2012 Salı

TTNET sorumsuzluğu

[caption id="attachment_1067" align="alignleft" width="150" caption="ttnet"][/caption]

Yaklaşık 1,5 ay önce internetimizde kopma sorunları yaşamaya başladık. Bu durumla ilgili servis sağlayıcımız olan TTNET müşteri temsilcisini aradık. Durumu anlattık. Temsilcinin yönlendirmelerini aynen uyguladık ancak hiçbir değişiklik olmadı. Tekrar tekrar arayıp düzelmediğini, ekip sevk edilmesini istedik. Ancak ekip sevk etmek yerine arıza kaydının kapandığını söylediler. Tekrar arıza kaydı oluşturduk. Tekrar aynı süreçler yaşandı ve sonuç yine sıfır. Şikayet dilekçeleri oluşturuldu, acil notları düşüldü yine sonuç sıfır. Hatlarla ilgili bir sorun olup olmadığı ile ilgili kontrollerimizi yaptırdık, sorun internet sağlayıcı ile ilgili dediler.
TTNET genel merkezini arayıp konuyu anlattık ne yapılması gerektiğini sorduk. Dilekçe yazıp fakslamamızı istediler. Faksladık. Faksı mail olarak attık. Yine kimse dönmedi.
Tam 1,5 aydır her gün aynı sorun devam ediyor ve burası bir şirket. Maillerde ciddi sıkıntılar yaşıyoruz. Konun aciliyetini ısrarla vurguluyoruz. neden ekip sevk edilmiyor veya en azından neden kimse geri dönüp bilgilendirmiyor anlam veremiyoruz.
Tüm bu sorumsuzluğun üzerine bir de kullanamadığımız internetin faturası kesiliyor.
TTNET gibi bir firmanın kendini getirdiği durum işte bu...

 

Sisteem Reklam

1 yorum:

  1. 1.5 ay önce ttnet sınırsız internet hizmeti almaya başladım ama pişman oldum.beni çıldırttı.devamlı bağlantı kopuyor.müşteri hizmetlerini aradım.yapıldı diyorlar.yarım saat sürmüyor tekrar bağlantı kopuyor.tekrar aradım yarım saat telefonda konuştuk yapmak için olmadı.modemden dediler.bir gün sonra internet geldi.1 gün sürdü gene bağlantı kopup geliyor.modemimde bir sorun yok.bir sürü telefon parası gelecek bu yüzden.telefonoda internetide kapattıracağım.52 tl verip sınırsız paketi aldık yaşadıklarımıza bak.ttnet e güvenmiştim halbuki.interneti kpattırmayı düşünüyorum artık.çıldırdım artık

    YanıtlaSil