21 Şubat 2013 Perşembe

westwing.com.tr

Günaydın

Westwing internet sitesinden 28.07.2012 tarihinde 330 TL lık 6 parça ürün alışverişi yaptım Yaklaşık 2 hafta içinde elimde olacağını bildirdiler. 2,5 hafta sonunda 6 üründen 2'si elime ulaştı. Farklı firmaların ürünleri olduğunu bildiğim için gelmeyen ürünleri biraz daha bekledim. Ağustosun son haftası diğer ürünlerin durumunu ve eğer temin edilemiyorsa kredi kartıma bedelinin iadesini istediğimi bildiren bir e mail attım cevap olarak en kısa sürede durumu inceleyeceklerini belirttiler. Teslimatın durumunu incelemeleri 5 gün sürdü çünkü anladığım kadarıyla mükemmel çalışan bir müşteri hizmetleri var! Gelen cevapta teslim edilmeyen ürünlerden bir tanesinde gümrükte sorun yaşandığı (ki bu ürün de bir mum:)) diğer ürünün de o hafta içinde kargoya verileceği belirtilmişti. O günden beri defalarca kendilerine mail atıyorum ürün sayısı 6 teslim edilmeyen 4 siz bana 2 üründen bahsediyorsunuz geri kalan 2 üründen haber yok diye cevap alamıyorum Sitelerinde Bize ulaşın diye verdikleri telefon numarasını da iki kere aradım birisinde yarım saate yakın ikincisinde ise 40 dk sınırını zorlayarak beklemede kaldım ama kesinlikle ulaşılmıyor. Daha sonra google da benim de mağdur olduğum durumla ilgili inanılmaz şikayetler okudum. Benim amacım artık para falan değil ben bu siteyle ilgili durumdan herkes haberdar olsun ve bizlerin durumuna düşmesin istiyorum. İlk defa bir alışveriş sitesiyle ilgili bu tür bir sorunla karşılaşıyorum.Dün facebook dan da kendilerine ulaşarak şikayetlerimi belirttim Bu kadar müşteriye, teslimata, maillere, prestijine duyarsız bir siteyle daha karşıaşmadım.

Zeynep E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder