3 Şubat 2013 Pazar

emo optik mağdur etti

Emo optik depo mağazasından güneş ve numaralı gözlük siparişi verdim. Numaralı gözlüğün orta metalini farklı istedim. Ürünleri teslim alıp kontrol ettiğimde metal parçanın çerçeveye uyumsuz olduğunu ve net göremediğimi farkettim. 1gün sonra gittim. Metal parça değişir denildi. Tekrar muayene olmam için Migrosta kendi drlarına gittim. Kendi dr reçetelerine göre bedelsiz cam yapacaklarını söylediler. 2 hafta sonra aradım. Güneş gözlüğü camı için 100 tl fark istediler kabul etmedim. Tekrar teslim aldığımda metal parçası ve görme durumum değişmemişti. Firma camların değiştiğini ancak metal parçayı unuttuğunu ve tekrar getirmemi istedi. Güvenim kalmadı. Ürünleri iade etmek ve paramı teslim almak istiyorum.


Zeliha Ç.



BU ŞİKAYET FİRMA TARAFINDAN ÇÖZÜLMÜŞTÜR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder