21 Şubat 2013 Perşembe

DÜNYA PAZARLAMA TUNA SHOPPING TV den aldığın tren seti 1 gunde bozuldu

Merhabalar DÜNYA PAZARLAMA TUNA SHOPPING TV den,

17.08.2012 tarihinde 99 TL para ödeyip Caillou nun tren setini aldım. Aynı gun çocuğum yarım gun oynadı ve şehir dışına bayram ziyaretine gittik.
3.09.2012 de bayram ziyaretinden geldik. Bu süre zarfında tren evdeydi ve kimse trenle oynamadı.
Geldiğimiz gün yarım gun daha oynadı ve tren bozuldu. Koku ve duman geldi.

02166450645 nolu telefondan ulaştığım müşteri temsilcisi bana 1 hafta geçtiği için hiçbirşey yapamayacağını şöyledi.

Şimdi : 99 TL verdiğim bir ürün toplamda 1 gun oynanıyor ve bozuluyor. Ve ben hiçbir destek göremiyorum.
Çocuğuma hiçbir sey olmamış olması  mucize, oyuncak yanabilir patlayabilir ve çoçuğuma zarar verebilirdi.

Ben bu ürünü alırken  dünya pazarlamanın kurumsallığına ve müşteri memnuniyetine verdiği öneme güvendim de aldım
Ancak şu anda sorunum çözülmedi ve kimse yardımcı olamıyor.

Konuyla ilgili yardım bekliyorum.

Fatma D.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder