21 Şubat 2013 Perşembe

Hp Şikayetim Var

Merhaba ;
Hp marka bilgisayaramız mart ayıda hoperlörleri patladığı ve aşındığı için vatan bilgisayar araçılşığı ile hp’e göndermiştir , hoperlör değişimi yapılmış fan bakımı yapılmış olarak geri getirdiler bilgisayarı aldığımızda düzelmiş olan tek şey hoperlörüydü fan ısınmaya devam ediyordu 3 ay sonra tekrar hoperlör patladı ve 5 ağustos 2012de bilgisayarı tekrar vatana götürdük. Bir önceki seferden ekstıra olarak tuş takımının kontrolünü ve adapdörteki hafif aşınma için bakım istedik. Cihazımız gittikten 1,5 hafta sonro bir bilgilendirme sms aldık işlemlerin tamamlanması için bizden 380tl talep ediliyordu hem vatanın hem hp müşteri hismetlerini arayarak istenen ücretin sebebini sordum adaptörde kablo değişimi için istenen ücret bilgisi aldım ve her iki müşteri hismetlerinde de üzerine basa basa sordum “ istenen ücreti onaylamaz isem sadece adaptörüm yapılmayacak diğer işlemlerim tamamlanacak mi?“ aldığım cevap oldukca nettin
“diğer işlemlerini hoperlör değişimi, fan bakımı ve tuş takımları garanti kapsamı içinde olduğu için yapılacaktır.“ müşteri hizmetleri ile bu şekilde mukabata vardık. 30 ağustosta  Vatan’a ürünü teslim almak için gittik ürünü geri aldığımda verdiğim halından daha beter durumdaydı leş gibi hiç bir işlem yapılmamış üstelik 2 tuşu eksik Vatanda ki bayan onay vermediğim için işlemin iptal edildiğini söyledi ,hp müşteri hizmetleri Vatanın müşteri tüm işlemlerin durdurulmasını istiyor diye bildirdi diyor. Her ikisi de bir birine atıyor topu 2 Eylülde ürünümü tekrar teslim ettim bu sefer taleplerimi net olarak bildirdim hp müşteri hz.  Görüşmeye çalışıyorum fakat şuanda kendilerine ulaşamıyorum. Eğer beni gene 30 gün bekletirler ve işlemlerim yapılmadan ürünümü bana geri getirilerse hem Hp için hemen Vatan bilgisayar için tüm yasal haklarımı kullanacağım.



Deniz E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder