22 Şubat 2013 Cuma

işte turkcell kalitesi

turkcell-20.02.13 tarihinde Ankara Optimum Turkcell abone merkezinize Sony xperia almak için gitmiştim görevli arkadaş istediğim telefonun özelliklerinin çok daha üstü olduğunu iddia ettiği maxiplus 5 ı önerdi ve Turkcell kalitesinin bu cihazın her zaman arkasında olduğunu asla sıkıntı yaşamayacağımı söyledi ve ben ısrarla vodafone abone olduğumu ve operatörümü asla değiştirmeyi düşünmeyeceğimi bu cihazın Turkcell için tasarlanmış olabileceği için pek verim alamayacağımı düşündüğümü söyledim ama görevli arkadaş asla böyle bir sıkıntıyla karşılaşmayacağımı iddia etti ve bende Turkcell kalitesine güvenerek aldım ama internete bağlanmak imkansız bu sabah tekrar gittim ayarları yapıldı ama yine aynı sıkıntının devam ediyor.abone merkezindeki görevli arkadaşlar operatörümden kaynaklı olacağını iddia ediyorlar böyle bi durum söz konusu bile olamaz çünkü aynı hattı başka bi tlfa taktığımda gayet rahat internete girebiliyorum dün akşam abone merkezini 8 kez aradım teknoloji uzmanınızla görüşmek için her aramada en az 10 dakika hatta kaldım yanıt verilmedi şuan uygun değil daha sonra arayın denilmesi bu kadar mı zor. 532 532 000 numaralı tlfla bağlantı kurup derdimi anlatmak istedim 11 dk konuştuk ilgili bölüme bağlantı kurulmasını beklerken operatör tşk edip bağlantıyı kesti. ve turkcell kalitesindeki tlfun şarjı 10 saat bile gitmiyor ve bu tlf kullanmadığında böyle ise aramalar msjlar yapıldığında nete girildiğinde ne durumda olur merak ediyorum.ayrıca aramalar geldiğinde bazen 1 kez çalıyo sonra sesi kapanıyor 1 kendiliğinde red ediyor.turkcell arkasında olduğu akıllı tlf bu mudur yani ???



Fatoş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder