20 Şubat 2013 Çarşamba

TTNET İLE IZDIRAP DOLU İNTERNET

TTNET abonesiyim 2012 yılında benim talebim olmaksızın otomatik olarak fiber internete geçişimi sağladılar 1,5 ay boyunca fiber internete uyumlu modem temin edemediler.Bu aylar da kullanamadığım internetin parasını talep ettiler ve internetimi borcundan dolayı kestiler.Bu olaylara itirazıma 37 gün boyunca cevap vermediler tekrar kurumu arayarak sonuç istedim ve verilen cevap ilk 2 ayın kendilerinden dolayı olduğunu kabul ettiler ama kesik aylarda ki ayların faturalarını yine de talep ettiler bu faturaları da ödedim.Aboneliğimin iptalini istediğimde 48 TL bedel ile 12 ay boyunca faturama yansıtacaklarını söyledikleri modem için 125 TL talep ettiler.Bunun yanlış olduğunu söylediğimde hepimizin yaptığı yanlışı benim de yaptığımı öğrendim,modemi alırken imzaladığım sözleşme metnini okumamak. İnternetimi kullanmaya devam etmek istiyorum ancak bağlantı sorunum hız sorunum olduğumu belirttim şikayet dosyası oluşturdum sürekli sorunum ile ilgilenildiğini söylenmesine rağmen hala bağlantı sorunum devam ediyor.


Erman G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder