21 Şubat 2013 Perşembe

Dolandırıcılık

Beni cep telefonumdan arayıp YAPI KREDİ bankacılığı aracılığıyla TÜRK ASİST CARD adına aradıklarını söylediler. Kredi kartımın yanımda olup olmadığını sordular bende yanımda olduğunu söyledim. Telefonda görüştüğüm kişi bana ait olan KREDİ KARTI NUMARIMI –TC KİMLİK NUMARAMI ve EV ADRESİMİ doğru olarak söyledi ve benden doğruluğunu teyit etmemi istediler.Bütün bilgilerimi doğru söylemeleri beni şaşırttı. Sonra benden kartımın arkasındaki güvenlik kodunu istediler.Bende bu konuyla kesinlikle ilgilenmediğimi söyledim. Bu sebeple kartımın güvenlik kodunu telefonda onlarla paylaşmayacağımı söyledim.Aradan birkaç gün geçtikten sonra adresime bir kargo geldi teslim aldığım kargonun içinden kaşe ve imzasız sözleşme belgeleri ve türk asisst kart adına üzerinde numaralı bir plastik kart vardı.Anlam veremediğim bu kargo üzerine bankayı aradım hesabımdan 390 TL çekildiğini öğrendim.Tarafıma telefon ile tekrar ulaşıp ısrarla onay vermemi istediler.Ben ise kesinlikle böyle bir şey istemediğimi söyledim.Görüyorum ki bir çok insan bu konuda mağdur durumda.Bende bankaya bu konuda bir dilekçe yazdım. Bir hafta sonra ilgileneceklerini söylediler.


Metin Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder