28 Şubat 2013 Perşembe

GSMobile bilgilendirilme uyarı yapılmadı

GSmobile kablosuz internet kullanmaktayım. ben bu hatta bayiden otomatik ödeme talimatı vermiştim ancak avea çalışanları talimatınız verilmiştir dedikleri halde yapılmamış. 4 ay faturam ödenmemiş. otomatik olarak hattım kapatılmış ve kazandığım indirimlerle beraber son ay faturaya 5 katı daha fazla faturalandırılmış ve 4 ay normal son ayda 5 kat daha fazla fatura ödemeye mecbur bırakıldım. ben otomatik ödeme yapıldı bilgisine dayanarak ödendiğini düşünürken faturam ödenmemesine rağmen hiç bir uyarı bilgi uyarı tarafıma ulaştırılmamıştır. faturanız ödenmemiştir diye uyarılmadım son anda baktığımda bu şokla karşılaştım ilgili kurumlara şikayetimi belirtir gereğinin yapılmasını dilerim.

Hüseyin Esat Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder