3 Şubat 2013 Pazar

Vodafone Yedek Sim Kartı Mağduriyeti

Eşim Mithat K*** 2012 haziran ayında ceza evine girdi. Kendisine ait Vodafone operatörüne ait bir sim kartı vardı.Müşterileri,borçluları,alacaklıları,tanıdıklarının haberi olsun benimde bunlardan haberim olsun diye bu sim kartı eşiminde rızasi ve bilgisinde ben kullanmaya ve faturalarını ben ödemeye başlamıştım ki 2012 Ekim ayında bu sim kartı düşürdüm.2012 Ağustos ayında eşimin cezasından ötürü dışardaki işleriyle alakalı bütün yetkilendirmelere vakıf olmak için 1. Sulh Ceza Mahkemesine başvurdum ve bu mahkemeden eşimin Vesayetini aldım. Dolayısı ile eşimin vasisiyim.Bütün banka,resmi kurum işlerini bu kararla yaptırdım fakat Vodafone operatörüne ait bu sim kartın yedeğini alabilmek bütün yetkili Vodafone bayilerine başvurdum hepside benden vesayet evrakında GSM ibaresinin olması gerektiğini söyledi.1 Sulh Ceza Mahkemesi Kalemine başvurdum. Bu mahkeme kararının zabtının değiştirilmesinin kanunen mümkün olmadığını söylediler.Yani oradan da bir netice alamadım.Eşim şuan Konya Ilgın A-3 tipi ceza evinde ve buraya noter götürüp eşimden bu konuyla alakalı yazı almam için ciddi bir maliyetin içinden çıkmam gerekiyor.Hattın devir işleminide yapmıyorlar. Her ay kullanmadığım bir telefon hattının faturasını boşu boşuna ödemek zorundayım bu nasıl bir hizmet anlayışıdır anlayamıyorum...


Süreyya K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder