21 Şubat 2013 Perşembe

dexx zayıflama ürünü www.pazarsan.com dan

Şikayet:

radyo viva da reklamı yapılan dexx zayıflama ürününü almak için aradığımda 1 ay içerisinde memnun kalmadığım takdirde iade edileceğim söylendi.başka ürünler içinde www.pazarsan.com dan ürünlere bakabileceğimi söylediler.bende 2 paket aldım ve kullanmaya başladım.10 günlük kullanımdan sonra karnımda şişlik oluşmaya başladı ve başlangıçta 62 olan kilom hiç değişmedi.daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ve memnuniyetsizliğimi dile getirdim.geri döneceklerini söylediler.1 hafta bekledim fakat arayan olmadı.sonra tekrar aradım.müşteri hizmetlerinden muhakkak aranacağımı söylediler.1 hafta bekledim yine arayan olmadı.yine aradım. bügün muhakkak aranacağım söylendi.ve beklemeye başladım.beni arayan bayan şişkinlik için yeşil çay kullanmam gerektiğini söyledi.ama yapılan reklamlarda ve kullanım kitapçığında böyle şeylerden hiç bahsetmiyor.geri iadesinin mümkün olmadığını aradan 1 ay geçmiş olduğunu ve memnun kalmadığınız da 1 hafta içerisinde aramalıydınız .geç kalmışsınız kusura bakmayın diyor.işte yalancı ve sahtekar olan satıcılar ortada. satarkende memmun kalmazsanız iade diyerek yalan söylüyorlar.


Fatma A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder