20 Şubat 2013 Çarşamba

Hotpoint-Ariston (7) yedi aydır ödeme yapmıyor.

26. 07. 2012 günü Nevşehir Forum dan 600 TL değerinde Hotpoint-Ariston marka Fırınlı Ocak aldım. Aradan 30 gün geçmeden fırın kısmı arızalandı ve ayıplı mal kabul edilerek iade etmek istedim. Servis gelip ayıplı mal olarak servis fişi tuttu ve iadesi için merkezlerine bildirdiler. Bunun üzerinden yaklaşık 7 (yedi) ay (210 gün) - dikkat ediniz tam yedi ay - geçmesine rağmen ürünün para iadesini yapmadılar. Bu zaman zarfında aramadığım şikayet etmediğim yer kalmadı ama nafile. Ne şikayetler ne de müşteriler umurlarında. Bununla ilgili isteyen herkese belgeleri ibraz edebilirim. Benim durumuma düşmemek için sakın bu markaya yaklaşmayın. Teşekkürler

Melih B. Ö.

1 yorum:

  1. Merhaba
    üzerinden çok zaman geçmiş olmasına rağmen yinede yazmak istiyorum.
    Hayatımda aldığım ilk ve tek ariston ürünü bir derin dondurucu.
    geldi kuruldu , gayet sessiz çalışıyordu.
    taaaki çekmeceleri kullanmaya başlayana kadar.
    çekmeceler dolduktan sonra rahat çalışmamaya başladı. Servis geldi, çekmece kızakları değişecek dedi ve gitti.
    gidiş o gidiş .... tam 3 ay bir cevap alamadım. Dikkat çekmek isterim cevap alamadım.
    Ankara ve çevre illere bakan 1 adet servisi var. Evet sadece BİR:
    3 ayın sonunda müşteri hizmetlerine ürünü onaramadıkları için değişimini talep ettiğimi ilettim. 2 haftada bu şekilde oyalandık :)
    önce tamam dediler, sonra son gün arayıp parçaları temin ettik değiştireceğiz dediler. lanet olsun deyip telefonu kapattım.
    kısacası alınacak bir marka değil. Bana göre hem kalitesiz bir ürün hem de servisi ve servis anlayışı çok kötü.
    bir daha hotpoint ariston mu ASLA...
    100 - 200 daha fazla verip servisi , kalitesi daha iyi markalara yönelmek en doğrusu.
    SaygılaR....

    YanıtlaSil