20 Şubat 2013 Çarşamba

Halkbankası gereksiz kesintiler

halk bankasına diğer bankalardaki ve kendi bankasındaki tüketici kredilerini kapatmak ve tek bir bankaya toplamak üzere tüketici kredisi kullanmak için başvuru yaptım. Antalya merkez (muratpaşa şb.deki mehtap hanım) bana 10 günden fazla bir zaman sonra dönüş yaptılar ve kredinin onaylandığını söyleyip işlem yapmak için çagırdılar.(bu arada ben bankaya 3 defa daha gittim) bana diğer bankadaki kapatma tutarını alıp getirin dedi ve biz eft. yapacağız dedi.fakat 55 tl. eft ücreti olduğunu söyledi. bende bu ücreti vermeyi kabul etmedim ve kendim yatırabileceğimi söyledim (diğer bankaya uzaklık toplam 100 metre.) kabul etmeyip merkez bize bu şekilde talimat veriyor dedi. bende ziraat bankasından kullanacağımı fakat sizin faiz oranınız 0,85 olduğu için sizi tercih ettiğimi bu ücreti aldığınız takdirde bir anlamı kalmadığını ayrıca diğer bankayı kapatmama ihtimal varsa bile kendilerindeki krediyi de kapatmamaları gerektiğini söyledim. bana güvenmeyen bankaya bende güvenmiyorum ve şikayet ediyorum bana banka çok size de kazıklayabileceğiniz müşteri. ayrıca M** hanıma bankanızdan kullandığım konut kredisinin masraf ve dosya ücret belgelerini almak için yazılı dilekçe ile başvurdum 5 ayı geçti hala bana dönecekler...


Bekir Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder