3 Şubat 2013 Pazar

SAMSUNG MAGDURIYETI

08.05.2012 tarihinde garantili samsung wonder i8150 cep telefonu aldım.batarya erimesi ve şişmesi ayrıca ekranda çizgiler oluşması uzerıne 20.06.2012 tarıhınde servıse(SİZE) goturdum.telefonun alt kısmından koruması ve ekran koruyucu olmasına rağmen cızıkler var açıklamasında bulundular(hatta telefonumu servisten aldığım zaman ust kapağının gevseklıgınden bahsettım benden kaynaklı olduğunu soyledıler.. telefonumu koruduğum haldemı?? ) neyse bunu gecelım.. tam 1 ay boyunca servıste kalan telefonum kı bura cok onemlı 20.07.2012 servısın aramamasına rağmen kendım ısten çıkarak servıse gıdıp telefonumu aldım hatta ben gıtmeseydım belkıde 2 ay boyunca kalırdı bılemıyorum fakat bana ne ılgınctır telefonun yapıldığını soyledıler.. 20.07.2012 tarıhınde yapıldı dıye bana verılen telefonumu açıp sım kartımı taktım fakat surprız bırını aradığımda telefon kendı kendıne kapanmaya başladı.. yanı telefonumun baska sorunları ortaya cıkmaya basladı..

telefonu yapıldı dıye aldıgım gun telefonumun baska problemden dolayı tekrar aynı servıse goturdum.. ılgıleneceklerını soyledıler ve telefonumu aldılar ve bunu bılmenızı ıstıyorum bana servıs fısı yazmadılar ufak bı not kâğıdına bıseyler yazıp bız sızı telefonunuz olunca ararız dedıler.. yaklaşık 10-15 gun sonra verdıler telefonumu yanı ben buarada 2 aya yakın bı sure boyunca telefonsuz kaldım kı daha telefonu alalı kac ay olmuştu kı?
elıme ulasan telefonumu 1 hafta kullanmadan tekrardan ekran dokunmatıgı calısmamasında ve hoparlörden cızırtı gelmesinden dolayı 3. kez teknık servısınıze verdım fakat yanınızda calısan bayanın ozellıkle bunu söylemek ıstıyorum.. hoparlör geldı gelmedı gelecek ha bugun ha yarın hatta hoparlör geldı kontrol aşamasında deyıp daha sonra daha gelmedı haporler demesı benı çıldırttı ve 10 gun sonra telefonum elıme ulaştı bu arada da bekledim mı bı 30 gun daha.. servısınızın benı mağdur etmesı oyalaması savsaklaması hatta bunu cok açıkça soyluyorum benımle dalga gecmesı tahammül edilecek gıbı degıldı.. bunu ozellıkle bılmenızı ıstıyorum...

bu konuyla ılgılı olarak tuketıcı haklarımı servısınızde calısan arkadaşlara urun degısımıyle ılgılı olarak talep etsemde magdurıyetımın gıderılmesını ıstememe rağmen pıskınlıkle ve kabalıkla yanıtlar aldım...
29.01.2013 tarıhınde tekrardan telefonumu servısınıze verdım.. kı bunu ınanın hıc yapmak ıstemıyorum cunku uzun sure telefonsuz kalacagımıda bılıyorum.. acık sozlu olmamı bağışlayın.
gece uyumadan sarza taktığım telefonumu sabah uyandığımda halen sarzdaydı ve ekran kapalıydı telefonumu açmaya calıstım fakat hıc bır sekılde ekranda kıpırdama bıle olmadı..
bataryanın full olduğuna emınım cunku uyumadan once taktım ve yedek bataryayı da kullandım.. problemın ne olduğunu bılmıyorum. bu telefonu sıze 4. kez getırısım.. ACIKLAMA OLARAK gene servıs fısınde cızıkler var yazmışlardı ve takıp numarası yazmıyordu.. artık alışıldık bı durum oldu bu benım ıcın servıs fısı vermesenızde alışkın duruma geldım.. pekı sızın haberınız varmıydı bu uygulamadan ??


sızden talebım ve rıcam ben bu urunun yenısıyle veya ucretının bana ıade edılmesını ıstıyorum.. cunku yeterince problem yasadım ve mağdur olmuş bulunmaktayım.. telefonu aldım alalı benden kaynaklı olmayan bırcok problemle karşılaştım... artık sorunsuz bı telefonum olmasını ıstıyorum...

geregının yapılmasını ve magdurıyetımın gıderılmesı adına bır adım atmanızı rıca eder arz ederım..
saygılarımla...


Ali D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder