21 Şubat 2013 Perşembe

tedarik süresi

Hepsiburada.com dan 23.01.2013 tarihinde sipariş vermiş olduğum kampanyalı ürün hala elime ulaşmadı.Sipariş numarası 77701688 . Hepsiburada yetkililerine defalarca mail atmama rağmen konu ile ilgili kesin bir cevap veremiyorlar.Bu ürünü ben kampayalarda görüp aldım benim bildiğim kampanyalı ürünler tedarikçi yada satıcının stoklarında olup müşteriye geç olmadan gönderilen ürünlerdir.Yaklaşık 1 ay oldu bu ürün yurtdışından gelecek olsa bile 15-20 gün içerisinde gelirdi.Bende pazarlamacıyım ve bu işlerin takibini çok iyi biliyorum.Ayrıca aynı gün 3 ürün sipariş etmiştim diğer ikisi elime ulaştı fakat
Clinique Ddmg 50 Ml olan ürün resimdeki ürünle aynı olmadığını farkettim o konu ile ilgilide mail attım geri dönüş yapılmadı.
21.02.2012 de ürünümü siteden tekrar sorguladığımda halen tedarikçi firmadan beklendiği yazılıyor.Hepsiburada.com dan son son alışverişimdir ve bir pazarlamacı olarak bu sitenin müşteri memnuniyetsizliğini çevremde olan herkese anlatacağım.Lütfen bunu hepsiburada.com a iletip şikayetim hakkımda geri dönüş yapar mısınız?Elimde bütün belgelerim mevcuttur tüketici haklarına gidip dilekçe vermeden çözüm sağlarsanız sevinirim.


Hilal K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder