21 Şubat 2013 Perşembe

avea sec kampanyası fiyatı sürekli artıyor

Faturalı avea kullanıcısıyım. seç kampanyasıyla yenilediğim hattımın üstüne birde +13 tl vererek telefonda aldım 40tl hat + 13 telefon parası 250 mb 3 aylık internet tanımlandı hattıma, 50 mb 'lık kısmını gazete başlıklarını okuyarak, 200 mb'lık kısmını oyun ve gerekli dosyalardan indirerek tamamladım. ancak ne olduysa bundan sonra oldu. kullanım yaptıktan sonra telefon açıp sorgula yapıyorum yaptığım sorgulamada herhangi kota aşımı gözükmüyor. telefon açıyorum kimse net bir şey söylemiyor. 23 ağustosta faturanız sistemden çıkacak ancak ondan sonra görebiliriz diyorlar, çıktıktan sonrada geri dönüşü olmuyor tabiki. yaptığım sorgulamalarda telefon ücreti 163 tl ye kadar çıktı, callcenter daki bayan göremediğini iddia etsede mesaj yoluyla 1 gb lık kotayı aştığım mesajla tarafıma iletildi, hemen 10 tl daha vererek sınırsız internet'e üye oldum. telefonla internet kullananlardan değilim. ancak almış olduğunuz paket o andan itibaren geçerli oluyormuş tüm ayı kapsamıyormuş. oyunlardan mı? diye sorduğumda tam saçmalıyorlar, ücretsiz bir oyun indirdim, yeğenlerim angry bird oyunu oynadı, şimdi de internet bağlantılı oyun olabilir o yüzden gb larınız artmış olabilir deniliyor detayı söylemiyorlar, oyun dahi oynamadığım saatlerde 6 saat içinde fatura 60 tl attı, bahaneyi bulduklarında fiyatları yükseltiyorlar. telefona elimi dahi sürmediğim bir saatte 60 tl daha nasıl eklenebiliyor? eğer internetle bağlantılıysa bu oyunlar niçin hiç bir uyarı verilmiyor?, 250 mb 'lık kota aşımı olduğunda neden hiç bir uyarı verilmiyor? insanları enayi yerine koyuyorsunuz. sağılacak kurban gözüyle bakıyorsunuz. böyle bir hizmet anlayışı olabilir mi? mağduriyetimin en kısa zamanda giderilmesini aveadan bekliyorum.


Habib B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder