20 Şubat 2013 Çarşamba

Careshoptan alınan alta kaçırma kilotları

CARESHOPfirma adı.internetten alınan 2 adet çamaşır internette tanıtıldığı gibi çıkmadığından iade etmek istedik.firma yetkilisi hasan bey geri almıycağı gibi 17 tl.lik kargo bedelinide siz ödemek zorundasınız dedi.niyetleri sadece ürün satmak.müşteri memnuniyeti umurlarında değil.benim elime ulaştığının ikinci günü geri gönderdiğimde kullanılmış ürünü gönderdiğimizi söyledi.kullanmak değil denenmedi bile.çünkü çok kalitesiz ve adi bir üründü bize ulaşan.internette reklamı yapılan ürünle alakası yoktu.mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum.firma.CARESHOP


Sibel U.

2 yorum:

  1. Hijyenikliği bozulabilecek beslenme aksesuarları, göğüs pompaları ve emzirme ürünleri, kitap, cd, iç çamaşır vs.. ürünlerinin kesinlikle iade veya değişimi söz konusu değildir.

    YanıtlaSil
  2. Tüketici Kanunları Gereği : Mesafeli Sözleşmeler Kanununda Geçen İbare : Hijyenikliği bozulabilecek beslenme aksesuarları, göğüs pompaları ve emzirme ürünleri, kitap, cd, iç çamaşır vs.. ürünlerinin kesinlikle iade veya değişimi söz konusu değildir.

    YanıtlaSil