22 Şubat 2013 Cuma

Network Ürün Değişimi

Network mağazasında 2 pantolon aldım, bir kaç gün sonra ikisininde paçasında bir hata olduğunu görüp, ürünleri aldığım mağazaya götürdüm. Ürünlerdeki hataya bakıp "biz bunları kalite kontrole göndereceğiz, onlardan gelecek cevaba göre hareket edeceğiz, 15 gün beklemeniz lazım" dediler.Ürünü vereli belki 15 gün belki daha fazla oldu ama hala bekliyorum ses soluk yok!Ben ücretini verip ürün alıyorum sizden,üründe hata varsa,firmanız ya yenisi ile değiştirmeli veya iade almalı, böyle saçma sapan kural olur mu,ben neden 15 gün sizi bekliyorum,tüketiciyi bu şekilde bekletmeye ne hakkınız var,dünyanın parasını alıp ürün satıyorsanız, işinizi düzgün yapın ve hatalı ürünü rafa Hiç koymayın.


Abdulvahab D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder