20 Şubat 2013 Çarşamba

Sopping Tv Cep telefonu

Sn.Yetkili
20.11.2012 tarihinde shoppingtv den day e71t 3.2 mp kırmızı renkli bir cep telefonu aldım.1 ay dolmadan telefon geldi.2 gün sorunsuz kullandım.Fakat 3.günden itibaren telefonda şarj problemi ve kendi kendine sürekli kapanma oldu.Shopping tv ye bilgi verdim.Değiştirilmesini istedim.Bana tele servis 0212 441 41 48 numaralı bir iletişim bilgisi verdiler.Onlarla irtibata geçmem gerektiğini bir sorun varsa ücretsiz garantiden düzeltileceğini söylediler.İrtibata geçtim TELE SERVİS ile telefonu göndermem gerektiğini söylediler.21.12.2012 tarihinde servise gönderdim.1 ay sonra servis kullanıcı hatasından dolayı garanti dışı ve 50.00 TL tamir ücreti talep etti.Bende geri iade edilmesini istedim.Telefon 1 ay 6 gün sonra bana bataryası şişirilmiş,vidaları sökülmüş olarak geri geldi.Shopping Tv ile tekrar görüştüm servis ile halletmem gerektiğini hukuki işlem hakkımı kullanabileceğimi söyleyerek telefonu kapattı.Ben mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.Fatura numarası:820424 Tele servis kayıt numarası 2827...Satış sonrası destek ve hizmet bu olsa gerek...Gereğini bilgilerinize rica ederim.

Emel B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder