20 Şubat 2013 Çarşamba

Pegasus Bilet Sorunu

Kütahya hava er eğitim komutanlığında acemi birliğinde olan nişanlıma 12 ocak cumartesi günü usta birliğine gitmesi için bilet satın almıştık. Ancak tüm TÜRKİYE'NİNDE bildiği üzere kızamıktan dolayı tüm askeri birlik karantinaya alındı. Askerlerden kaynaklı olmayan bir nedenden dolayı alınan biletler kullanılamadı. Bende pegasusun çağrı merkezi ile iletişime geçtim, bileti iptal etmememi karantinaya alındığına dair rapor getirdiğimde bileti eksiksiz iade edileceğini belirttiler. ( 11 Ocak saat 15:00- 22:00 arasında aradığım telefon numaralarını iletmeme rağmen telefon kayıtları dinlenmedi ). nişanlım tarafından verilen Sağlık bakanlığı ve Tuğgeneral tarafından karantina altına alındığına dair raporlar mevcut bunları pegasusa 2 defa fax çekmeme rağmen bana değişim talep ettiler. DEĞİŞİM İSTEMİYORUM...11 OCAK'TA KONUŞMALAR KAYIT EDİLDİĞİ GİBİ VAAT EDİLEN KESİNTİSİZ İADE TALEP EDİYORUM..ARTIK DEVLET VE ASKERİYE İLE SİZ UĞRAŞIRSINIZ.. DİĞER FİRMALARIN RAPOR OLMADAN DAHİ İADE EDİLDİĞİNİ BİLMENİZİ İSTERİM....

Meltem A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder