20 Şubat 2013 Çarşamba

Bonubon alışveriş sitesi

Bonubon firmasına ait şikayetimi www.sikayetvar.com sitesine bildirdiğimin ertesi günü sitede verilen cevapta benimle görüşüldüğü yalanını yazmışlar ki doğuş gurubunun müşteri memnuniyetini önemsemeyen bir tavır içinde olmasını anlamakta zorlanıyorum.
Bonubon genel müdürü Ö** Y*** hanımda sorunu mail yoluyla iletmeme rağmen geri dönüş olmadı.Aradığım müşteri hizmeti sorumluları ise Tüketici kanunun 5.maddesindeki Mesafeli satış sözleşmesindeki yazılı olan hususu dikkate almayarak her defasında kendilerine öğretildiği şekli ile eğer ürünü açamamışsanız 3 gün içinde iade alabiliyoruz.
Tüketici hakem heyetine yada yasal haklarımı aramaya yönelten konusmalarla benım talebimi red etmektedirler.

Recep Ş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder