20 Şubat 2013 Çarşamba

Koza Reklamcılık

Bundan yaklaşık 2 ay önce internet aracılığı ile Koza Reklamcılık'dan Samsung Galaxy S2 siparişi verdim.Ancak telefon bana geldiğinde benim sipariş verdiğim telefon değildi.Çin malı çok kötü bir telefon gönderdiler ve ben o telefon için 290 TL ücret ödedim.Aradım paramın geri verilmesini ya da benim sipariş verdiğim telefonun gönderilmesini istedim ama ne parayı geri veriyorlar ne de sipariş verdiğim telefonu gönderiyorlar. Şikayetvar.com adresinden şikayette bulundum ancak bir sonuç çıkmadı.Şikayetiniz firmaya iletildi dediler ancak dedikleriyle kaldılar.Şirket hakkında hiç bir yasal işlem yapılmadı.Benim gibi bir çok kişiyi dolandırıyorlar.Lütfen bu konuya kulak verin.Para kolay kazanılmıyor.Bunlar gibi dolandırıcılar insanların bin bir güçlükle kazandıkları helal parayı haram yollarla kazanıyorlar.Yalvarıyorum size bu olayın takipçisi olun ve yaptıklarının yanlarına kalmayacağını gösterin onlara.


Berkan P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder