3 Şubat 2013 Pazar

Akbank Şikayet

iyi günler ben samsun dan erol soysal bu şikayeti kaç defa yaptım hatırlamıyorum 2010 yılında akbanktan bir kredi kartı geldi ve 4 ay kullandım sonra kapattım şimdi başka bir bankadan kredi çekmek için başvurdum sizin kredi siciliniz kötü kredi veremiyoruz dediler bende akbankı aradım deyince 10 defa felan aradım ve en sonunda bana dedilerki siz samsunda akbank şubesine gideceksiniz oradan borcu yoktur diye bir kağıt alacaksınız arkadaş sizin yaptığınız yanlışlığı ben neden halledeyim siz ordan bir düğmeye basıp hallediyorsunuz bu çaba neden nasıl bir saçmalık bu insanları uğraştımak hoşunuzamı gidiyor kardeşim birde beni üstdüzey biri arasın diyoruz her seferinde oparetörlerden biri arıyor tabi bunu yanı sıra cevap ta veremiyorlar kem küm bir şeyler anltıyor sonrada telefonu kapatıyor bu durumun çözülmesini istiyorum kardeşim yeter artık ya ayıp yaaaaaaaaaaa

Erol S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder