20 Şubat 2013 Çarşamba

haksız yere yasal takipteyim ve ingbank beni görmezden geliyor

ingbank kredi kartıma tanımlı otomatik ödeme talimatlarım vardı izinde olduğum birkaç ay son ödeme tarihinden 1 gün sonra ödeme yaptığım için bilgim olmadan ekstre borcumun asgari tutarını KMH hesabı açarak otomatik ödeme yapılmış,bende 1 gün sonra tüm ekstre borcumu mail adresime gelen ekstreden öğrenerek yatırdım fakat izinde olduğum birkaç ay yapılan bu uygulama yüzünden 3 ay sonra müşteri hizmetleri beni arayarak borcum olduğunu ödemezsem yasal takip başlayacağını söyledi telefonu kapattıktan hemen sonra borcumu ödememe rağmen yasal takip muamelesi gördüm ve şuanda her bankada yasal takipte görünmekteyim ve 1 kredi kartı bile alamıyorum ve gelibolu şubesi bu sorunumu çözmüyor...


Yalçın Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder